dryganäs!!!

Pappan kom hem nu. Även fast han är trevlig så gillar jag inte alls att prata med han, inte över huvud taget! Första intrycket av han var inte bra och då sitter det i! Eller ja, dom första intrycken av han vad inte bra...

Seriöst, jag har fått två andra familjer nu som verkar sjukt bra! Ska man bara "ge upp" som vissa kanske skulle kalla det. Själv kallar jag det för att ta hand om sig själv! Inte låta sig bli behandlad som skit... Jag hatar detta! Verkligen avskyr det!

Ska man stanna och gnälla som satan, eller dra till sverige? Den möjligheten finns ju med! Men vem vill åka till sverige nu när det börjar bli riktig vår i Paris? Inte en jävel antar jag.

Urk, finner ingen lust att skriva över huvud taget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0