jag har fått jobb!!

Som partyplanerare!!!!:D:D äntligen så snart slipper jag detta jäkla jobbet med ungar.... åååhhh vad jag längtar!!! Ska få mer detaljer om allt i slutet av veckan! LÄNGTAR!!!!!!!!!!!!!!!!!


Iaf.. idag ska jag bara läsaläsaläsa twilight boken jag fått låna av laura. är helt besatt!! Har snart läst ut den, började igår! ska låna den andra med sen när ollie är klar med den. skyndaskyndaskynda!!

ja.... det va väl det... skriver ltie mer sen när det finns ngt att skriva om!


kan inte fatta att jag fick jobbet....... ska ha det i ett helt år! Tänk! En riktig lön, ett helt år, egen lägenhet, inga barn.... detta är underbart!


Kommentarer
Postat av: mamma

Vad roligt för dig ! Men jag är väldigt nyfiken på vad du ska göra Amanda.

Kram mamma

2009-11-16 @ 12:20:29
Postat av: Åsas mamma

Håller med föregående skribent, med ett tillägg- LYCKA TILL!!!!

2009-11-16 @ 14:21:56
Postat av: Pappa

Hej Amanda panda.

Pappa får komma med ett inlägg mycket roligt att det har löst sig, väntar ivrigt på att få veta vad du skall få göra på ditt nya första riktiga jobb.

Kanske man kan anlita dig om man skall ha en fest här hemma.

Fixar du barnkalas med (skratt skratt).

Kram Pappa

2009-11-16 @ 17:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0