nae! fy fan säger jag bara!!

Är så jääääävla förbannad på mamman!!!! Jag VET att jag ska sitta barnvakt i helgen och allt sådant, MEN jag trodde ändå jag skulle få va ledig på morronen på fredagen iom det ska va min lediga dag (även om jag ska sitta barnvakt på kvällen....suck...) MEN NEJNEJ!!! Mamman sa nyss att jag va tvungen att ta ungarna till skolan på morronen för hon hade beställt saker som skulle komma vid 8tiden!!! Jag bara dog.... Jag har suttit barnvakt åt denna familjen så jäääkla mkt nu så jag har tappat räkning, fått ställa in planer för att mamman skulle ut (även om hon visste jag hade planer, hon frågade inte ens en gång..) och nu detta! JAG HAR INGET ALLS ATT SE FRAM EMOT DENNA VECKAN/HELGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jag är så TRÖTT!!

iaf, några bra nyheter är iaf att det verkar som att jag har jobbet, men just nu så vet anställ"arna" inte riktigt vad jobbet ska gå ut på (?) men ja... ALLT är bättre än detta!! Dom håller på att fixa med lägenhet och grejjer.. hoppas det går snabbt!! Vill verkligen härifråååån!!!

Känner mig sjukt tung...deppig som fan!! Jag åkte inte till frankrike igen för att endast stanna hemma och passa ungar medans mamman är ute och roar sig och tar mina lediga dagar för att gå ut! Detta kallas uttnytning på allra högsta grad! fy fan säger jag bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0