okioki

exciting news!! en familj ringde mig "nyss". TROOOOR att dom befinner sig i paris... iaf deras företag gör det! HOPPAS SOM FAN ATT DOM BOR I PARIS!!!!!!!!!!!!! Iaf, det är två barn på 13 år. vet inte om dom snackar engelska, men annars får man ju öva på franskan, vilket va anledingen jag kom hit in the first place! Familjen bor i hus... så jag är inte säker på att dom bor mitt i smeten... men ja.. vi får se. Pappan skulle ringa imorrn igen vid 10. Ville inte riktigt prata med han ikväll när hela familjen är inom hörhåll! Hade inte vatt så kul om mamman hörde mig prata med en annan familj! haha :/

Angående förra inlägget, så ja, jag mår bättre nu. Det är inte värt att tänkas på mer! Moving on! :)

Längtar till på onsdag, e ledig då! Jag och tina ska drifta rundor på stan lite, vet itne exakt vad vi ska göra. Men Laura, en kompis, och ollie skulle till ngn canadian bar eller ngt. Justdet Karin skulle med me! Så det blir nog skojsigt!
Vet inte riktigt vad som händer i helgen... Det ska iaf festas!! Ska få mina tankar på annat har jag bestämt mig för!

Skriver mer sen när jag slutat jobba!



två höstiga bilder från en park jag o tina hade picknik i när jag hade semester:)


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Fin blogg! :)

2009-11-11 @ 10:32:44
URL: http://theironyofalex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0