mieux aujourd'hui

ok idag känns det mkt bättre alltihopa. hatar när man får en sån släng av deppighet! urk säger jag bara!

idag ska jag jobba... yey.. nej men det är inte så jobbigt egentligen. ungarna leker för sig själva och jag läser bok eller sittar på datan. ska ta dom till parken med hade jag tänkt, eller till seine floden! så dom får springa av sig lite eller ngt;] men varje söndag jag tagit dom till parken eller ngn annan stans så har dom bara velat dra hem igen! och jag med, men det låter kanske inte så bra när man berättar för mamman att vi va i parken i fem minuter och sen drog hem igen...... naee. haha!

Jaja, det blir väl bra iaf, ska fixa ngt att äta nu bara. är hungrig som ngt som också är jättehungrigt!


töntposen på fötterna! jag gillar det;]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0