skitskitskit

idag har mamman bestämt sig för att stanna hemma, för hon är sjuk... vad fan ska jag göra då? vill inte direkt dra till stan själv... ska nog hjälpa henne städa med inför imorrn. hon ska ha en massa gäster och sådant. tur man ska ut då!! ska ut ikväll med, men inte party party. en lugn kväll är också nicebajs!:) med åsa och hennes "man" ;]

men vad satan ska jag göra?!? vill inte att hon ska vara hemma!!! kanske kan dra till luxembourgparken och läsa en bok? hade vatt nice :) men ja... städa först. och om jag hinner, dra till parken. men jag vill dra nu! NU! vill också ha min lön så att jag kan dra! haha;P det ena går inte utan det andra!;]

nä, nu ska jag nog gå och prata med mamman lite om städningen. hoppas det inte blir alldeles för mkt att städa... för det första är jag inte så jättebra på det där med att STORstäda, och för det andra så är det så jääääädrans trist!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0