YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY!!!!!!!!

jag har bestämt mig för att byta familj efter jul, inte för att jag kommer säga att jag vill byta., kommer nog säga ngt i stil med att jag stannar i sverige eller ngt för att plugga. MEN MEN!!!! Jag har hittat en annan familj I PARIS!!!!!!!!!!! får egen lägenhet och RUBBET!!!!! Älskar detta! OM jag  nu får dom, ska träffa dom i paris i helgen... EXALTERAD TILL MAX!!!!!!!!!


(nej jag tänker inte säga den riktiga anledningen till denna familjen, jag vill inte, så det är inte lönt att tjata om det)

Kommentarer
Postat av: tina

wohoo! vad är det för någon?? /nyfiken i en strut som sagt.

2009-10-13 @ 14:46:02
Postat av: amanda

en familj som bor mitt i paris! räcker för mig heheheh;P nemen dom verkar asbra! hoppas som fan att dom ringer imorrn eller skickar mail idag! :D

2009-10-13 @ 15:26:01
Postat av: åsa

läste just profilen. låter inte illa alls..men räkna med att få göra mer jobb!

tvätta, strykning o hålla rent..låter nästan som vad jag får göra..men mitt i paris,eget boende,300 euro och carte navigo väger upp.

hoppas du får dem!

2009-10-13 @ 16:34:11
Postat av: amanda

mmmm HOPPAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-10-13 @ 19:13:13
URL: http://regardermavie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0