lite ändringar nu på morgonen

gutenmorgen!

nu på morgonkvisten berättade mamman att, (hon jobbar skift), att när hon börjar tidigt, 04.45, så fixar jag ungarna på morgonen och hon hämtar och fixar på eftermiddan. När hon börjar 13.00 så fixar hon dom på morgonen och jag hämtar efter skolan. Det är ju jättebra! Blev glad;P

Idag ska jag fixa toaletten där uppe, städa... och glo FAMILY GUY! hehehehhe;P Min första dag själv hemma! Mormorn åkte i morse, ungarna grät och ena ungen bara "nu tappade jag min aptit blablabla". Dramatiskt.... hmm..

Imorrn är det fredag för alla som inte visste det, och det betyder FEST! Åsa fyller ju som sagt år och vi ska dra till st michelle till en bar som heter ngt med "sexy"ngt.. det är iaf en bar där alla servitörer går runt halvnakna och ser coola ut;P hehehhehehehhe;P Kommer nog bli kul:) sen är det ju technoparaden på lördag! YEY! Trisst bara om åsa måste jobba :(

NÄ nu ska jag no plaska runt i badkaret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0