sitter och

lyssnar på p3 och äter frukost. denna morgonen va den första som jag var själv med ungarna. det gick väl bra, ungarna va lite sega med att göra vad jag sa. Tog typ 300 år för dom att borsta tänderna. Inte för att dom var trötta eller ngt, nejnej, de va hyperaktiva!!!! och med min morgontrötthet så gick det ju inte så bra.... haha;P Jaja, nu är dom i skolan, kom tom iväg lite tidigare än vad ni skulle! fint:) mamman kommer hem vid 4tiden, kanske hon tar hand om ungarna då? hon sa ju det för en tid sen... hoppas! för då kan jag dra tidigare till åsa! FÖR DET ÄR JU HENNES FÖDELSEDAG IDAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! och då blir det fest.


nä skriver mer sen! ha det bajsnajs sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0