äntligen funkar internet på datorn

GÖTT!! nu bloggar jag från min egna dator! Äntligen funkar internet på den!

Idag känns det lite bättre. Fortfarande svårt att inse att man inte längre kommer ha en vardag i paris, jobbigast är det nog att inse att man aldrig mer kommer ha samma liv längre! Inget liv med Åsa längre, inte heller med mikka (inte på samma sätt som i sverige då). Känns verkligen att jag har lämnat en otrolig lycklig (med mina kompisar) tid i mitt liv, det kommer ta lång tid att förstå det på riktigt. På riktigt, riktigt. Jag menar, när jag kommer dit ngn vecka i sommar (VILKET JAG SKA!!!) så är det ju omöjligt att plocka upp samma liv som jag lämnade iom jag bara kommer vara där i en vecka... nej fan vad jag blev deppig....

fick förresten studentenkänsla igår när jag provade min hatt!



vill skaffa glasögon på RIKTIGT! (svenskt godis is the grej by the way!):P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0