dagen har redan passerat

Nu börjar det närma sig.. måste hämta ungen snart. Har vatt skönt att ha varit själv idag! Faktiskt! Bara tagit det lugnt! Önskar dock att jag hade gått upp liiiiite tidigare, för dagen har passerat alldeles för snabbt! men men.. nu är man iaf utvilad, och hellre det!:) Fint väder är det idag med! Skönt! Har solat typ hela dagen! N.I.C.E säger jag bara! Och så är det fredag imorrn! Vad ska man hitta på då för ngt? Hm... vet inte. Ut iaf! Härifrån ska jag, det är en sak som är säker! En annan sak som är säker är att jag INTE ska följa med pappan och hans dotter till dykar"saken". Ikke! Vill inte va med pappan mer än nädvändigt. Ännu mindre i en bikini! (inte för att jag är pryd, men jag känner mig inte alls avslappnad med han, han är rätt så konstig runt mig)

Ne nu ska ja börja vandra mot skolan:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0