Fredag

Vad hade man gjort i Paris nu? antagligen suttit i Luxemburgparken och göttat i solen om det funnits ngn. Vad gör man här? Väntar på ett mail från trafikskolan... Vad låter mest kul?

Ska no gå en runda med idag, känns som att det behövs... ensam. Idag är jag väldigt nere och deppig... allt känns så jäkla hopplöst! Jag är för det första i sverige, för det andra så har man inget liv här och för det tredje så har man inget jobb förrän i juni! Vad fasiken ska man göra fram tills dess? Jaaa ta körkort jag vet! Men brevid det då? Har ju som sagt inget liv här! Alla mina kompisar har ju dratt ngn annan stans! Bra är väl det, slipper man slösa massa pengar på onödiga fikor och annat skit.

Ne nu ska jag nog gräva fram mina körkortsböcker och glutta igenom dom. Måste no damma av dom rätt rejält först!
En annan sak (sorry åsa ;P)) men jag har bestämt mig för att inte äta ngt godis eller onyttigt på fem dagar. Dom säger att man kan vänja av en vana på fem dagar, så det ska jag göra! Eller försöka iaf!
Nä nu blir det lite pluggande!:)


hatar att folk håller på att ta studenten! JAG VILL TA DEN EN GÅNG TILL!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0