slutet nära, igen

Då var man inne på dom sista 30 minutrarna innan man måste tralla iväg och hämta ungen. Det är lättare idag iom det är fredag! Ska dra iväg ikväll och fira min kompis 20årsdag (fyller på söndag, men ska fira hela helgen). Skönt att komma härifrån... ska inte vara hemma på hela helgen hade jag tänkt mig! Måste ta upp nu om att jag vill byta! Har ju en familj nu som vill ha mig! Antar nästan det om dom nu vill ha med mig på deras Londonresa! Men jag ska ändå inte ta det för givet att jag har dom! Men det hade vatt bra... Även om idag har gått bra med mamman så vill jag ändå inte spendera mina sista månader här.. Om jag kan få bättre så varför säga nej?? Plus att jag tycker fortfarande inte om pappan... Undrar fortfarande vad han menade med "har du ngt att säga mig"? Hmm.... Jaja.. strunt samma!

Nu blir det lite internetgluttande!!:)


älskar denna bild!;]

Kommentarer
Postat av: Gry

Nämen shit vilken bild. haha

2009-04-04 @ 19:22:06
URL: http://gryandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0