uppdatering om läget.

Nu sitter man här på starbucks. Ensam. Lite drygt! Har två feta jävla väskor som väger sjukt mkt.. Dom ska man dra med till metron och konka runt på i sådär hundra år tills man kommer till min kompis som är bakfull sen igår, måste väcka henne. Få dåligt samvete över att man gör det, men vafan.... har ju inget val!

Flyttar in i den nya familjen på måndag. Känns bra!

Fan vad sjukt att man blev utkastad!! Kan fortfarande inte få in det!! Sjuka jävla familj! Visste ju redan från början att det var ngt skumt med dom! Men jag var fan desperat efter att hitta en familj, så jag var tvungen att ta dom, hade ju bott hos min kompis i två veckor så jag var tvungen att ta en familj, det var ju inte riktigt som att jag ville ha dom från början riktigt... Kan fortfarande inte fatta att jag blev utkastad.. Hon sa bara "packa dina väskor och dra". Hon sket nog fullständigt i om jag hade ngnstans att ta vägen eller inte. Ska skicka ett mail till henne senare tror jag. Fast frågan är om det är värt det. Hon kommer antagligen inte svara på det. Men om jag skriver ett mail så kan jag ju berätta lite om hennes räliga man som höll på att stöta på en hela tiden!! Är glad över att jag inte är där av den anledningen faktiskt...

Har bara 35 minuter kvar av internettiden här på starbucks... vad fan ska man göra när den är slut? Försöka få tag på min kompis igen antar jag.. känner mig dum som väcker henne... Men fan, hur fan ska jag göra med mina väskor i Metron?? Som väger ju sä jävla mkt. Hoppas man får hjälp av ngn... Annars är det lite kört.

Nä, ska no skicka ett mail till henne nu. Idiotmamman....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0