deppig

är vad jag är. allt känns så sjukt tungt, som att allt ska rasa ihop. tung i kroppen är jag. detta ska u vara min lediga dag, frågan är vad fan man gör hemma? och vetskapen att man ska jobba imorrn gör det ännu värre. alla andra är lediga. mitt jobb suger. läget suger. är så jävla deprimerad så jag vet inte var  jag ska ta vägen! uttråkad, orkar inte kolla på ngt på datan heller... orkar inte koncentrera mig på ngt.

ledig på onsdag är jag ju. yey, kul det kommer bli med 25 e och ingen jävel att hänga med för dom måste passa sina ungar på dagen. franska ungar går inte i skolan på onsdagar. så vad ska man göra för att rycka upp sig? dagdrömma om ett riktigt jobb, bo i paris. inte lönt, när verkligheten kommer ikapp en så blir fallet dubbelt så hårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0