Dag ett

får jag räkna det som. Gick med ungarna själv till skolan, hittade rätt vilket alltid är bra;P Idag ska jag iväg och köpa lite duschgrejer. Allt hade stängt igår när jag skulle göra det. De dumma fransmännen stänger ju allt en timme per dag när de ska käka lunch... fint system! Känns lite som sura pengar, varför tog jag inte med mig det?? Och mitt silvershampoo!! bajs.. men ja.. får väl bli gult då!
Mamman och hennes mamma ska iväg och handla lite saker, så jag blir ensam i huset idag. Skönt faktiskt!
Imorrn bär det av till st germain med åsa! Ska kolla upp skolan och köpa sandaler, glömde alla dom hemma i svea med såklart! Självfallet ska det då vara en värmebölja i frankrike då! Fint. Jaja, nu ska jag no fixa mig lite, behöver ju inte se ut som en uteliggare bara för att jag ska stanna hemma idag;] Skriver mer sen! Lägger nog upp några bilder på staden med!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0