FIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINt

nu har jag slutat jobba för kvällen. fint. imorrn blir det en slapp dag... ska städa lite, tvätta och vänta på att ungarna ska komma hem. behöver inte hämta dom för dom ska till kompisar efter skolan:D:D frågan är bara hur jag ska fylla ut tiden... är ju ledig från 9 till typ 6 på kvällen iaf...

ahhh, family guy är svaret:)


dagen idag har vatt fin:) drog till st germain o träffade åsa. det va kulkulkul:) längtar till helgen som eff a än! ska fråga om det är ok att få lönen på fredagar hädanefter, lite mer passande inför helgen;] förkylningen är nästan borta, bara lite snuva kvar som jag hoppas försvinner innan fredag!!

det är förresten technoparad/festival eller ngt i paris på fredagen! (eller lördagen... vet inte riktigt) så det kommer bli askalas! jobbigt bara att jag jobbar på söndagar! :( det som ska vara vilodagen... irriterande. :(


jaja, ska no duscha snart! stinker.
 


Kommentarer
Postat av: åsa

lördag vännen lördag.. då e paraden

2009-09-15 @ 20:49:54
Postat av: THERÉSE

hahaha, family guy is awesome! ^^

2009-09-15 @ 21:11:30
URL: http://tettelush.blogg.se/
Postat av: Leia

Skönt med lugna dagar då man kan göra saker i sin egen takt.

2009-09-15 @ 21:26:14
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0