tillbaka i paris

då va man tillbaka. Blandade känslor måste jag säga.. ena delen av mig är glad för att jag är tillbaka i underbara paris, andra delen är fylld med dåligt samvete, saknad och längtan efter mina kompisar, min familj...
Men när man tänker på allt kul man kan göra här så känns det bättre. Åsa är ju här:) Tack gode gud..;] Har redan bestämt när jag har semester och allt! Kommer hem typ den 20 och stannar över nyår med! Nyår i paris är överskattat som satan!! Hellre hemma med familj och vänner. Saknar alla så sjukt mkt redan... har dåligt samvete för (ja, ni vet varför ni som känner mig). Fattar inte varför jag ska vara en sådan idiot hela tiden, att jag ALDRIG lär mig.

jaha, nahe... nu ska man iväg och fixa lite shampoo och sådant man glömde i svea. fint, dryga pengar, men vad satan. man kan ju inte gå runt och lukta skit hehe;P

Skriver mer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0