är så trött....


vill inte bo här längre! tillomed sarahs chef frågade varför jag fortfarande va kvar hos henne! han tycker hon betalar mig för lite och tycker det är skam att hon inte ger mig ett vart navigo. och det tycker jag med!! jävla slavlön! särskillt nu med tanke på att jag jobbar som fan! Hon tar typ alla mina lediga dagar och ber mig sitta barnvakt hela jävla tiden!! som denna fredan tillx, hade ju planer att gå ut, men nejnej, det skulle hon göra. och det va inte så att hon frågade mig heller om jag kunde sitta barnvakt. nejnej... plus att jag ska sitta barnvakt hela jävla nästa helg! förstår ni hur trött jag är på detta jobbet?! hoppas verkligen jag hittar ngn annat snart.. hoppas verkligen på den franska familjen nu!

det är så jobbigt, för hon frågar typ varje dag omjag är "happy, eller ok" och då måste man ju säga "ja". men det är jag ju inte! hon kan ju försöka leva på 80 e i veckan och inget cart navigo!! Vill så gärna härifrån...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0