Det nya jobbet

är det kanske dax att berätta lite mer om. det är ett bartenderjobb i Cergy lite utanför paris som heter O Sullivans. Jag har fått det genom en kompis mamma. Jag är sjukt lycklig över att ÄNTLIGEN slippa aupair jobbet!! Är så trött på det! genom detta jobbet får jag en lägenhet som också ligger i Cergy! Skönt att bo själv! Jag ska träffa managern på fredag för att prata om jobbet och lite så! Dom har lite problem med lägenheten än så länge, men jag hoppas på att det löser sig!! Vill verkligen ha jobbet! Ja.. alltså jag har det, men om dom inte fixar lägenheten så är det ju kört.. så vi får se vad som händer! MEN jag hoppas verkligen allt går i lås och att jag är fri från detta jobbet innan jul! Om det går som planerat så ska väl det ske. Men jag känner min tur... känns som att detta är för bra för att va sant faktiskt. Skulle inte förvåna mig ett DUGG om jobbet glider ur händerna på mig om inte lägenheten fixas. Men som sagt, jag HOPPAS!! Det skulle då ge mig ett jobb i ett år, och under den tiden så kommer jag leva livet;P Tänk att bo själv.... hur underbar är inte den tanken?? Och i Paris med!! (ok, lite utanför, men vem bryr sig?!?!??!?) Detta är det enda som hjälper mig att ta mig igenom dagarna!! Livet just nu SUGER! Hatar att bo här, och jobba med barn! Det är verkligen inte yrket för mig! Så nu vill jag att ALLA håller tummarna för mig;]

Ne nu ska jag kolla på CSI och va nördig!

Skriver så FORT jag vet mer om jobbet! je promets!!

(klicka här--> O´sullivans så får ni lite mer info om stället)


Kommentarer
Postat av: Sanna

hejsan!

Längtar du till julen? :D

2009-11-18 @ 20:40:19
URL: http://jarske.blogg.se/
Postat av: mamma

Vi håller alla tummar vi har för dig lilla stumpan.

Tusen kramar mamma

2009-11-18 @ 22:05:52
Postat av: maja.

nu blev jag avundsjuk. någon gång ska jag också flytta till Paris :)

2009-11-19 @ 13:04:56
URL: http://maajis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0