första dagen tillbaka till jobbet

Har varit skit! För det första så kunde jag inte somna... så man var aptrött på morronen!! Kaos med uniformerna, alla jäkla slipsar och gympapåsar.... planen för mig idag va ju att åka in till paris så tidigt som möjligt för att träffa Adam, men ne! Missade bussen, fick vänta yttilgare en kvart, kommer till stationen där tågen in till paris va på ngn strejk eller ngt liknande! Alla ALLA tåg var försenade så där satt man i ca 30 minuter innan man kom iväg. Fullproppat på tåget givetvis, sakta gick det. Iaf sen kom jag ju in, han va med A i typ 2 ½ timme. kasst. Fick sätta sig på tågen hem och sen knalla o hämta ungarna som skulle stressas iväg till ballet. Hade sammanlagt 45 minuter på oss att gå hem från skolan (som vanligtvis tar 20 minuter med barnen, 10 om jag är själv) få dom att byta om till balletkläder, få i dom lite snack och sen dra. Men ne.. dom är så förbenat slöa när dom går från skolan, skiter i att jag säger att vi har bråttom! Börjar leka när dom kommer hem, och sen gnäller på att dom bara har 3 minuter på sig att äta snack!!!! SUCK!! Iaf, kommer ca 5 minuter sent till dansen SOM INTE VA IDAG!!!!!!!!!!!! All den jävla mödan FÖR INGET!! Snacka om man blev förbannad!!! Ungarna blev svinglada! Dom vill ju inte dansa, mamman som tvingar dom... så vi begav oss hem igen, jag lagade mat och nu har dom precis ätit klart och borstat tänderna o hoppat i pyjamasen. Tvillingarna ska lägga sig om 10 minuter ngt. Fast känns lite som att det kommer bli mission impossible.. stirrar rundor däruppe som små djävular! Jag ska nog läsa lite på boken jag så snällt fått låna av Åsa :)

Jag saknar er alla sjukt mkt nu!! :(


dessa dagar saknar jag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0