Halloween


adam som död elvis

Paul

Laura och Ollie

Tina och Karin;P

jag, charlén, nickey och Kenny

Kheira (th) och hennes kompis

Ben


Helt klart den bästa bilden!!!hahahhah!!

Adam och Ollie

haha!


Adam o jag

Paul o jag


ja detta va då lite bilder från Halloween Chez Ballards. Skitkul va det!! Annars så har semestern flytit på bra, har vatt skönt att ha vatt utan familjen ett taga. En sak som dock är bra att dom är hemma igen är att nu kan jag snacka med mamman om dethära förbannade cart navigoet!!!!! fattar inte varför hon inte har gett ett till mig när hon gladeligen skulle gett ett till laura!!!! sjukt jävla irriterande! Plus att jag ska jobba hela denna helgen, antagligen nästa och nästnästa med för hon ska ha gäster och hon vill ta ut dom till paris. OCH dom tar med sig sina ungar! Tror du man får extra betalt? NEJNEJ! Letar för fullt efter en annan familj nu... vanligtvis så jobbar jag på söndagarna med, fattar inte varför jag valde denna familjen.... sjukt irriterad är jag på dom så det finns inte! Hoppas jag hittar en annan snart! Annars blir det kanske hemfärd?

Ursäkta för den urkassa uppdateringen, men jag har verkligen inte orkat! :/


Kommentarer
Postat av: tina

ursäkta... HEM?? Nu får du ta dig i kragen!

2009-11-04 @ 14:18:14
Postat av: tina

ursäkta... HEM?? Nu får du ta dig i kragen!

2009-11-04 @ 14:18:37
Postat av: karin

jag håller med ovanstående! take yourself in the crage!

2009-11-05 @ 11:57:37
URL: http://karinvonjuz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0