bildregn!!!!!!!!!!


Laura, födelsedagsbarnet

Laura & Ollie

Kheira

Detta va då lite bilder från Lauras födelsedag på fredan. Nu lite bilder från Lördagen;)


F.v Paul, Ben & Adam

Matheu (vet inte hur man stavar hans namn :/)


Ben & Adam

Vi spelade ett litet spel som gick ut på att plocka upp ett pastapaket från golvet med bara munnen, inga knän eller händer i golvet!! Sktisvårt!!

Ben

Adam(som bodde där) och en jättetrevlig tjej som jag tyvärr inte kommer ihåg namnet på


avslutar med en bild på mig o dom bästa två svenskorna i Paris! :)

Här va då lite bilder från i helgen på mig och mina nyfunna kompisar, hade det väldans kul!! nästa gång min kamera går på party blir på fredag hemma hos Paul. HALLOWEEN!!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0